0,00
0
0
Subtotal:  0,00
Geen producten in je winkelmand

Verzenden & bezorgen

Bestelling geplaatst en dan?
Je wilt natuurlijk zo snel mogelijk genieten van je mooie nieuwe behang. Daarom ga ik direct voor je aan de slag zodra ik je bestelling en de betaling heb ontvangen. Bestellingen die in het weekend of op feestdagen zijn geplaatst, worden op de eerstvolgende werkdag verwerkt.

Wat is de levertijd?
Houd rekening met een levertijd van 5 tot 10 werkdagen. Mocht dit om wat voor reden dan ook niet lukken, dan neem ik uiteraard zo spoedig mogelijk contact op. Helaas kunnen er ook buiten mijn verantwoordelijkheid vertragingen ontstaan, bijvoorbeeld tijdens het transport. Ook feestdagen en andere piekmomenten kunnen de levertijden beïnvloeden.

Hoe wordt het pakket bezorgd?
Wanneer je bestelling is verzonden, stuur ik je per email een track & trace link. Doorgaans wordt je pakket twee keer op jouw adres aangeboden, of eventueel bij je buren bezorgd. Als de bezorging niet lukt, kun je het pakket alsnog bij het dichtstbijzijnde pakketpunt ophalen.

Bezorg je ook buiten Nederland?
Voorlopig verzenden wij uitsluitend binnen Nederland, België en Duitsland.

Verzendkosten behangsample (envelop)
– Binnen Nederland: €4,95
– Naar België en Duitsland: €5,65
Bij een behangbestelling ontvang je deze kosten d.m.v. een kortingscode weer terug.

Prijzen

De prijzen bij de artikelen staan aangegeven in Euro’s, zijn inclusief BTW en exclusief verzendkosten.

Verzendkosten behang lokaal (pakket)
– Binnen Nederland: €6,75
– België en Duitsland: €9,95
– Gratis verzending binnen Nederland vanaf €75

Betaalmogelijkheden
– Bankoverschrijving:
ING
BIC/SWIFT: INGBNL2A
IBAN/SEPA nummer NL67INGB0675815177 t.a.v. Rebloomed. Wij nemen je bestelling in behandeling zodra de betaling bij ons binnen is. Wij sturen je altijd nog even een betalingsherinnering mocht dat nodig zijn.
– iDeal:
Veilig online betalen via je eigen bank binnen Nederland. Met IDeal zorg je ervoor dat de betaling direct op onze rekening wordt overgemaakt. Wij kunnen dan meteen je bestelling in behandeling nemen.
– Bankcontact:
Veilig online betalen via je eigen bank voor onze Belgische klanten. Met Bankcontact zorg je ervoor dat de betaling direct op onze rekening wordt overgemaakt. Wij kunnen dan meteen je bestelling in behandeling nemen.
– Giropay:
Veilig online betalen via je eigen bank voor onze Duitse klanten. Met Giropay zorg je ervoor dat de betaling direct op onze rekening wordt overgemaakt. Wij kunnen dan meteen je bestelling in behandeling nemen. Wanneer je vragen hebt over jouw betaling, neem dan contact op via ilona@rebloomed.nl dan help ik je graag.

Scroll naar boven

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Wil je inspiratie, nieuws en aanbiedingen ontvangen in je mailbox?
Schrijf je in en ontvang 10% korting op je eerste bestelling.