0,00
0
0
Subtotal:  0,00
Geen producten in je winkelmand

Retourneren en ruilen

Retourneren & ruilen

Behangproducten worden op bestelling geproduceerd. In verband met de kleurbatchnummers (drukseries) kunnen rollen behang daarom niet teruggenomen worden of geruild, tenzij het behang gebreken of schade vertoond. Let op: het behang kan per drukserie van kleur verschillen. N.B. Er kan een gering kleurverschil bestaan tussen de behangsample en je bestelling, doordat de voorraad samples eerder is aangelegd.

Ik heb een beschadigd artikel ontvangen, wat moet ik doen?

Vervelend dat je bestelling beschadigd is. We raden je aan om alle artikelen binnen 24 uur na ontvangst goed te controleren. Om te bepalen wat de beste oplossing is, ontvang ik graag een mail met de volgende informatie:

  • Een kopie van de factuur of ordernummer
  • Een duidelijke foto van de schade
  • Een korte omschrijving van de schade (en hoe deze is ontstaan, indien bekend)
  • Je hebt 14 dagen vanaf de ontvangstdatum om je product(en) te retourneren. Dus wanneer je de bestelling ontvangt, raden we aan de originele verpakking niet meteen weg te gooien, zodat je hierin eventueel een artikel kunt retourneren.
  • Eventuele verzendkosten van het retourneren van artikelen zijn voor de klant.

Eventuele schade die ontstaat tijdens de retourzending is voor rekening en verantwoordelijkheid van de klant. We raden aan om de retourzending met een track & trace code te verzenden, omdat Rebloomed niet aansprakelijk kan worden gesteld voor zendingen die onderweg zoek raken.

  • Het retouradres is: Willem van Outhoornlaan 1, 2024 AK Haarlem.

Zit er garantie op de artikelen?

Na 14 dagen geven wij een garantie van twee maanden op de kwaliteit van het product. Als er binnen deze periode een probleem is met het product, neem dan contact met mij op.

Rebloomed hecht veel waarde aan de kwaliteit van haar producten. In geval van klachten omtrent deze producten zal zij contact opnemen met de betreffende fabrikant. Iedere vorm van aansprakelijkheid aan de zijde van Rebloomed omtrent deze producten is hierbij uitgesloten.

Kan ik een bestelling nog annuleren?

Zodra een bestelling is geplaatst en de betaling is voldaan, kan een bestelling helaas niet meer worden geannuleerd.

Heb je vragen? Neem dan gerust contact met mij op.

Scroll naar boven

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Wil je inspiratie, nieuws en aanbiedingen ontvangen in je mailbox?
Schrijf je in en ontvang 10% korting op je eerste bestelling.